CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 24, 2009

my♥cookie_can


点点歌~ 点给姓大名笨蛋那位

X)


singer : Janice WeiLan


讲一声冻冻


你会和我抱拥哗一声痛痛 你会张开我的笑容


you give me security


手信要 永远藏在铁罐中


天天都碰碰就似古董那麽贵重


you give me security


你 叫一切变美


有关你每秒也要收起


糖份满爆也不理


挤挤逼逼我更欢喜


收获 但愿会变定期


手里心里都要怀着你


我要 储起你


my cookie can


hey you say you love me till the end


my cookie can


hey you're the only one i'd called my man


my cookie can


hey you say you love me till the end


my cookie can


you're my man


讲一声冻冻
你会和我抱拥哗一声痛痛 你会张开我的笑容
you give me security


这铁罐 我已无法放松


天天都碰碰我比千万万翁更红


you give me security


你 叫一切变美
有关你每秒也要收起
糖份满爆也不理
挤挤逼逼我更欢喜
收获 但愿会变定期
手里心里都要怀着你
我要 储起你


*my cookie can
hey you say you love me till the end
my cookie can
hey you're the only one i'd called my man
my cookie can
hey you say you love me till the end
my cookie can
you're my man~#repeat


-end.

0 comments: